Ny vecka

0kommentarer

Sitter i soffan och kollar på "Färjan". Håkan är ju för rolig, undrar vad han har för problem med språket. Finns det nån sjukdom så man säger massa konstiga ord utan att nån fattar vad man säger????
 
Har jobbat hela dagen, mycket skön dag. Hade väldigt varierande schema, alltinerade mellan salongen och spa. Va skönt det är, fast man blir ganska trött när man är inne på spa det är ju lite annan stämningen där.
Vi var inte så många som jobbade, det gör mycket oxå då blir inte så hög ljudvolym och så där.
Efter jobbet åkte jag till hjertberg och handlade lite mat som vi skulle grilla. Tobias beställde en ny
 
 i torsdags och den kom idag så det blev premiärgrillning. Mycket gott!!!
Och till det blev det ett glas vin, Ecologica (rött) det är mycket fint.




Imorse när jag vaknade visste jag först inte om det var måndag eller om det kanske var söndag. Väldigt besviken när jag kom på att det var måndag, då var det bara att pallra sig ur sängen och göra sig klar för jobb.
Kanske var lite trött eftersom man inte somnade så jätte tidigt igår. *puh* 

Igår gjorde vi inte mycket.
Vaknade kanske vid 11. 30 men blev kvar i sängen en stund. Gick upp fast ner. Intog soffposition och kollade reprisen på Robinson och åt lite frukost, det blev chips. Kanske inte så bra men det var rätt gôtt så där dagen efter.
När även Talang 2009 gått i repris ringde Sara och dom kom senare in till staden. Vi åkte till Roma, jag var egentligen sugen på en hamburgare men Sara tyckte vi skulle åka till Roma. Mycket bra val faktiskt för där fick det bli en sallad. 
Tack Sara!!! :)
Helt otroligt men alla fyra tog varsin sallad, man kunde nästan tro att vi börjat på vårat nya liv. Men ack så fel man kan ha... inte än.
Åkte från Roma till Blomberg, till Christians stuga. Shit va skönt det var att bara sätta sig på altanen, solen började titta fram och man ville inte att kvällen skulle ta slut.
Vidare till Familjen Lövberg för att titta till deras hus, har ju inte varit där innan. Har inte riktigt haft energi för det. Men det blir nog bra när det blir klart tror jag.
Första glassen på Birgers blev det sen, mycket fint.  
Klockan var nu ca 8 så vi åkte hem för att kolla på Wipeout.


för er som läste mitt inlägg om "Livet" kan jag säga att jag inte riktigt vet vad jag skrivit om. Tror alkoholen spelat mig ett spratt. Eftersom jag skrev precis innan jag somnade när jag efterfestat klart. Kanske inte så konstigt att man inte riktigt vet hur allting blir. :D


Snart tisdag sen är det bara ons och tors kvar. Slutar tidigt på tors sen är jag ledig till på tisdag. Ska bli riktigt najs.

Ska nog gå o vika lite tvätt sen blir det nog sängen. God Natt!!

Kommentera

Publiceras ej