Trevligt sällskap

0kommentarer

Nu sitter man i sängen, skulle väl egentligen släcka lampan och sova men jag får väl skriva några rader här + att jag måste fixa ett par saker på hemsidan (www.kopparsalongen.net) så det är klart när jag åker iväg. 

Idag har var det såklart jobb hela dagen lång. Hyfsat att göra. Kanske inte överdrivet med kunder men jag hade och plocka med hela dagen och det är ju skönt iaf. 
Sen tog jag en lite promenad hem eftersom jag hade varit så lat att Tobias fick köra mig till jobbet imorse. Det va så dåligt väder. Helt blött ute fast det inte regna... mycket dimma *usch*
Men hem gick jätte bra att gå, ur skönt väder och när man stått inne en hel dag är det väldigt skönt att komma ut lite. 
Väl hemma vart det bara att sätta igång tvättmaskinen, som fortfarande går. 
Sen blev det lite matlagning lagom till att Sara och Matte kom förbi för att sällskapa och käka lite med oss. Tack för sällskapet. 


Vad hände då igår??
Hoppade ur sängen kl 06.00.. trodde jag för sovit mig. Hörde att dom sa på radion att klockan var 8.. och jag som börjar 7. 30. Inte bra.. tills jag fatta att jag måste ha drömt. 
Men när jag ändå stod upp så var det lika bra att göra sig klar, behövde ju inte stressa precis. Mycket skönt.
Mindre rolig dag på jobbet men även den gick mot sitt slut. 
Sista kunden var syster yster. Skulle klippa och färga. Det blev mörkt, jätte fint!!! kommer säkert kort. Hon har nästan vart blondin hela sitt liv men nu var det dags tyckte jag. Har världens idé som vi nu fick börja jobba på. Kanske blir ett litet bildspel man kan följa här, senare.
Vi avslutade dagen tillsammans med en fika på söderströms, inte helt fel ska jag säga.
Tog sen min racercykel och drog mig hemåt. 

Slog på tv:n, men va finns det på den vid ca 18 tiden... ??? ingenting. Det fick bli en dusch. 
Satt i soffan och väntade på Tobias men han var lite seg. Tog en evighet innan han hittade hem... 
När klockan var närmare 20. 30 fick vi äntligen lite mat i magen och det tog verkligen ut sin rätt. All min energi jag hade kvar sen jag vaknade gick åt till att ta hand om maten så jag somnade skönt strax efter. Shit, så trött har jag inte varit på länge.. Sov jätte skönt tills klockan åter ringde och det var fredag.

Och nu har denna dagen gått och blivit jätte mycket. Tror det är dags för Katrin att lägga sig lite skönare och försöka får några timmars sömn.

I be back tomorrow!

ha re gôtt 

Kommentera

Publiceras ej