Tröttsam dag

1kommentarer

Klockan är 21 och vi sitter hos Ida och Larse, fick kvällsmat här. Mycket gott! tack så hemskt mycket!!
Han bara hem från jobbet och andas ut och få reda på vad dom sagt på banken, det var tydligen inte så lätt som vi trodde att skriva över halva huset till mig 50000 skulle det kosta, (om jag inte minns fel) Våran bankman hade sagt att det bästa och nästan billigare sättet skulle vara ett bröllop, då blir ju hälften mitt. Vi får väl se vad som händer. Men det är verkligen mycket saker man skulle tänkt på, men jag trodde ju att jag tänkte så himla bra men det var väl inte så smart när man fick reda på sambolagen. Aj Aj...

Har jobbat idag mellan 7. 30- 18. Det var riktigt jobbigt, somnade nästan stående. Är ledig imorn så jag har fått tänka på det hela dagen.
Fast det var inte enbart jobbet som gjorde mig matt... finns vissa andra saker oxå men vet inte om jag orkar tänka på det nu, men jag tycker verkligen man ska tänka sig för innan man säger nått. Har fasen blivit lite fixerat på jobbet. *puh*

Jobbade ju självklart igår oxå, det var mycket lättare. Hade lagom o göra hela dagen, skönt att börja så efter semestern.
Sen cyklade jag hem men jag kom inte så långt innan jag träffade på Fredrik och vi stog o tjata ett bra tag, när mina fingrar typ frusit fast runt styret bestämde jag mig för att komma iväg hemmåt. Väl hemma var jag peppad för att åka till Råda för en promenad. Men tyvärr så fick jag ingen med mig och jag har verkligen ingen bra självdisiplin så jag blev kvar hemma. Crosstrainern i källaren fanns ju till hands men soffan var närmare så det fick bli en bit smörgåstårta som var kvar sen kalaset dagen innan och på tv var det "Färjan". Jösses, var det nån som såg det?? Det gamla paret var ju helt knasiga. ½ liter sprit i veckan/ pers. Det är inte dåligt. Undrar just vad deras barns säger/ tycker.
Efter det följde "Spårlöst" som jag klarade av att se till 2:a reklamen för sen stensov jag i soffan, det var jobbigt att ta sig därifrån och till sängen men tillslut klarade jag det.
Problemet då var att jag inte kunde sova. *Attans*

Tillslut kom Tobias hem från Borås, han var tvungen att åka till X&Y och kolla nån grej, och vi kollade lite på BB innan vi somnade.

Imorgon är jag ledig, får se vad som händer då.

ha ré gôtt

1 kommentarer

Sara

23 Apr 2009 20:40

tack för kommentaren. :)

Kommentera

Publiceras ej