Promenad i det fina vädret

0kommentarer

Äntligen har jag lärt mig, eller håller på att lära mig, att jag inte behöver vara på jobbet i all evighet innan jag börjar. Kom endast en halvtimma innan jag startade för dag. Perfekt. Han göra mig snygg i håret och det är det viktigaste. 
Gjorde jätte fina slingor idag igen. Det är så man blir förvånad över vad man kan göra..hahaha..
Sen var det dags att göra allt klart på jobbet, 1 april i dag= löneök!!! GÔTT!!!!

Slutade lite tidigare, det var skönt. Cyklade till hjertberg och handlade lite grejor. 
Åkte hem och förberedde maten. Fick sen sällskap av Matte och Sara som ville komma och sällskapa oss. 
Vi började med en skön promenad eftersom det var så fint väder, hoppas verkligen det håller i sig. Sen var det mat dax när vi kom hem. Kycklingsallad och det viktigaste Mangoraja... eller hur Matte?? :D

Sitter nu i soffan och funderar på om man ska avsluta dagen. Börjar ju trots allt 7. 30 imorn. 
På kvällen blir det ev. vero moda, dom har clubbkväll. Får se hur mycket pengar jag har. men jag skulle verkligen behöva ett par nya byxor och dom har leggings som ser ut som jeans. Hur skönt låter det inte eller?? Och när det är 20% får man passa på.

Nu blir det sängen. 

God natt  ha re gôtt!!!!

Kommentera

Publiceras ej