Helt klart

0kommentarer

en bättre dag!!!!

Vaknade men sov fortfarande.. det var riktigt jobbigt att ta sig ur sängen. Måste verkligen lära mig att lägga mig i tid o ändå ligger jag här o klockan är över 23.00 *puh*
Men som tur var kom jag till jobbet i tid, skönt när man inte behöver stressa med arbetsuppgifterna.
Hade en mycket bra dag med blandat att göra, men förmiddagen kändes hur lång som helst men som tur var gick eftermiddagen fortare och när kl blev 18 kom syster så klippte och färgade jag hennes hår. Hoppas det känns bättre nu?
Sen kom min underbara kollega och räddade mitt hår oxå o jag hennes, lite iaf. Det va verkligen behövligt att få i en toning kände jag, ganska längesen. Resultatet blev: KOLSVART!!!
Riktigt najs att va riktigt mörk igen, passar bättre med mitt löshår. Tyvärr har det börjat kana, så jag hoppas att det håller sig tills jag får tejpen så jag kan fästa om det. Funderar även på att köpa lite extra. Svårt att fästa samma slinga på samma plats.
Men det löser sig när vi är där. 
Emma o Therese ska nog få äran att fästa i det då, så ska vi se om det håller lite bättre. 

När vi var klara tog jag cykeln och trampade hem, trodde vi skulle äta hemmagjord pizza som jag önskat men jag mötte nästan Tobias i dörren, han skulle iväg med Larse o övningköra på banan. Så min mage fick vara utan mat ett tag till.
Lite bra var det ju förstås att vi väntade för Christian kom o sällskapade oss och åt. Alltid trevligt...
Och  nu ligger man i sängen igen... 
Gör man något annat????

Nu får det vara bra för idag.

God Natt!

Kommentera

Publiceras ej