Kalas

0kommentarer

Sitter i soffan med täcket, riktigt najs, och vilar upp mig lite efter en hård kväll igår. Ska strax på kalas hos Tobias mamma och jag hoppas verkligen inte det regnar när vi ska åka så man kan ta motorcykeln. Måste ju få åka med älsklingen. Så gôtt o åka.. ska åka hela semestern.. bilen ska få stå nu. Det är ju iofs bra för då tickar ju inte milantalet eftersom vi inte får köra hur många mil som helst eftersom vi har en leasingbil. Men det är väl egentligen inte något stort problem.

Igår startade kvällen här med Rockband. Det är riktigt svårt med trummor, eller va säger du Bidrag?? :D
Sen tog vi cyklarna, vilket jag var väldigt emot eftersom det spöregna men killarna tyckte vi kunde cykla och lyssnade inte nått på mig. Men som tur var, var det ju inte så långt men vi blev rätt blöta. Torkade efter ett litet tag.

Väl hos Ulrika fortsatte festen med lite lekar, jag är inte så mycket för lekar men dessa var riktigt roliga. ska inte avslöja för mycket ifall jag själv kommer använda dom på nån fest.. :D
Efter ett tag med mycket dricka, för Katrins del, blev det att ta cykeln och dra sig mot staden och Harrys.
Hittade som vanligt Mattias där inne och va händer då???
Vi stannar där vi ses och står o tjatar, vi kommer typ inte så mycket längre. Han väl ta en sväng och se vilka folk det va. Dock mycket folk så det va rätt skönt att va på ett o samma ställe så slapp man knö.
Jag stannade tills kl blev 2 men sen tog jag min cykel fort hem. Mådde kanske inte bäst av alla men men va gör det, kvällen blev ju väldigt lyckad iaf. Det är ju huvudsaken.

Ska fixa mig lite inför kalaset nu.

Kommentera

Publiceras ej