Massor att göra

0kommentarer

Redan onsdag, tiden bara rinner iväg hur fort som helst. Lite gör det väl att man inte jobbar måndag och det är så skönt!!!
Har SÅ mycket att göra på jobbet. Skönt på ett sätt men man är glad om man hinner gå på toa på en förmiddag/ eftermiddag eller ta ett glas vatten.
Vi får se hur morgondagen blir. 

På vägen hem cyklade jag förbi Ica "Klockan", kunde inte stilla mitt begär. Det blev chips, dipp o gräddfil i påsen. 

Väl hemma blev det en snabbdusch och snabb föning av håret eftersom det åska och blixtra massor. Och själv hemma var man oxå i detta väder, Tobias var påväg från Borås från Vinci. 

När Tobias kom hem hade han med sig pizza som la sig fint i min mage, hade ju fått i mig lite chips innan så nu sitter man här och känner sig som en michelingubbe :D 


Förresten måste tacka så jätte mycket för en trevlig kväll igår, Sara & Matte.
En kväll i stugan med god mat är aldrig fel.

Nu tror jag att jag ska lägga mig, har varit så trött de senaste dagarna. Har vaknat idag och igår o trott att jag vart ledig och det va inte kul när man kom på att man va tvungen att gå upp för att jobba. *puh* INGET ROLIGT ALLS!!!!!!

Hörs en annan dag

Kommentera

Publiceras ej