Mycket bra helg!!!

0kommentarer

Fredagen började med jobb mellan 9- 18. 30. Tog en snabbdusch på jobbet och gjorde mig klar för att cykla bort mot stadt. När jag och Ida kom satt resten av gänget  redan där.
Vi satte oss ner o käka, smarta som vi är beställde vi i förväg så maten va klar när vi kom.

Vi satt där ett tag och snacka skit och tog ett par öl. 
Sen drog vi vidare till nästa ställe som blev Strand. Där satt Matte och Robin så vi sällskapade dom en stund.. lr dom sällskapa oss kanske man ska säga eftersom drog strax efter vi kom.
När klockan började närma sig 00 kände jag mig väldigt trött och var inte sugen på att cykla fram mot stan IGEN så när alla andra drog sig vidare mot Krog & Kompani cyklade jag hem. 

Väl hemma, gjorde mig klar för att lägga mig i sängen och kolla på en film i förhoppning att jag skulle somna. Det kunde jag tro det..
När klockan var 01. 30 kom Tobias innanför dörren DÅ stängde även jag av tv:n och somnade på ca 10 min. Fasen va dum man är ibland. Jag hade ju kunnat stänga av långt innan han kom men men så är det.

Tobias vaknade ca 8 på lördagen och eftersom vi sover i källaren FORTFARANDE vaknade jag med givetvis. Väldigt snällt när man inte somnat så tidigt.
Tänkte iaf att jag kunde få sova till 9 för sen skull vi åka HD med Ida och Larse.

Larse va sådär sugen när han såg vädret men vi fick med dom. Vi packade på oss alla kläder och hoppade på cykeln och hämtade Ida o Larse.
Första stoppet var inte långt därifrån. Frukost på Limtorget. Vilket mysigt fik, har inte vart där på bra länge. Vi fick ju sitta in eftersom regnet hängde i luften men det funka fint.
Ida ville gärna åka mot Jung för där fanns det nån antik"affär", så dit styrde vi givetvis. 
Vi kollade lite, jag tyckte inte det var mycket att ha men Ida hittade lite bra saker. 
Visste inte riktigt vart vi skulle så vi åkte en omväg tillbaka till Lidköping där det fick bli Mc- Donalds. Jösses va mycket folk det var där. Va precis så vi fick oss ett bord (inne).
Jag hade ju i torsdags kläckt för Ida att vi skulle åka till Hjulets café så det fick bli en tur dit efter lunch.

Väl där tog vi varsin glass och pratade lite semester. Verkar som alla kan "få" som dom vill.. det kommer bli jätte bra tror jag.  
Tiden började rinna iväg så  vi åkte hem, tog vägen över Blomberg.
Vi hade så himla tur med vädret, för när vi kom till Källby började det regna. Annars hade det kanske kommit några droppar på oss innan.

När vi kom hem tog jag en dusch, man är så himla fräsch när man haft MC-kläderna på sig hela dagen.. eller inte.. :D

Gjorde mig ordning och ca halv 6 kom Matte o Sara o hämta oss för att åka till Götene till Emil o Lotta för att äta lite.
Det va JÄTTE god mat. Tack så jätte mycket.
Var mycket trevligt. 
Efter maten blev det jordgubbspaj och vi hamna i soffan och tv:n åkte på...
En sån dag är jag kanske inte så mycket FÖR att titta på tv men det funka. Det var ju inte bara jag där så man får anpassa sig.

När vi kom hem stensomna vi med en gång.

Man kan ju helt enkelt sammanfatta att helgen (om man inte räknar med idag, eftersom det inte hänt så mycket än) varit TOPPEN!!! 

Tror jag ska fixa till mig lite o se vad dagen har att erbjuda...

Kommentera

Publiceras ej