Nedräkning

0kommentarer

Nu är det endast 3 DAGAR kvar sen får även Katrin semester. Fy fan va gôtt!!!!

Igår började dagen med att man fick hämta Larse & Tobias på Mc- konsult för dom skulle lämna cyklarna. Efter det tänkte jag vara så redig att klippa gräset så jag bad Tobias "dra igång" gräsklipparen eftersom den är den mest trögstartade klipparen jag vet.
Ska tilläggas att även Tobias tycker det.
Efter X- antal försök av Tobias gick den inte igång.. attans.. jag som va så peppad men det föll av mig ganska snabbt eftersom den inte startade.
Och va tycker Katrin om det???
KÖP EN NY!!!! (som jag kan starta SJÄLV)

Gick istället in och fixa mig lite, såg att det fanns tvätt att vika och sen laga jag lunch. 
Tiden sprang i väg och jag drog mig bort till Linda för att fixa mina naglar.
Du är TOPPEN Linda. Så himla duktig!!!

Åkte hem en kort stund för att sedan ta cykeln till Aronsson. Tog en öl där och fortsatte sedan bort mot stadt för "lite" räkbuffé. Blev proppmätt som vanligt. :D

Satt och tjata skit en stund me Aronsson, Ulle, Ida, Larse & Tobias. Jätte trevligt tycker jag, däremot tycker jag inte om när folk börjar diskutera sånt dom inte har med att göra och sånt dom inte vet nått om. 
Det är jätte bra att DU kan göra vissa saker men tyvärr har jag inte befogenheter till ALLT!!! så snälla sluta diskutera om det.
Visst har jag sagt att jag tycker om att diskutera men då får det va på lika villkor,

Eftersom jag skulle upp och jobba idag fick det bli att cykla hem ganska tidigt, klockan han väl bli halv 11 iaf innan jag fick tummen ur men det funkar ju började ju inte förrän halv 9 idag...

Trodde dagen skulle bli jätte stressig men ack så fel man kan ha, löste sig väldigt bra. TACK JANNI!!!
Tiden gick jätte fort, det kunde jag inte tänka mig brukar ju va så att när man längtar efter något brukar tiden nästa stå still men INTE idag. Hoppas den rullar på lika fort alla dagar nu.

Nu tror jag det får bli en film kanske!!!

Kommentera

Publiceras ej