Nu äntligen

0kommentarer

Semestern har äntligen börjat. Känns som jag har jobbat hur länge som helst, dags att njuta nu!!:D

Dom senaste dagarna var det ju jobb på tapeten som ni förstår eftersom alla vill bli klippta innan man går på semester.
I onsdags stannade jag och Sara kvar och fixade våra hår. Mycket skönt, så nu är man korthårig IGEN!! lite tråkigt men skönare att ha det så på semestern. 
Kanske får bli ett kort ikväll när man är lite mer fixad..
Tack så hemskt mycket Sara för hjälpen.

I torsdags var vi bjudna till Blomberg för lite mat, riktigt gott. tack Christian!
Det var några mer kompisar där så vi satt och tjata skit, tog en promenad till hamnen och hade allmänt trevligt. Ser redan nu framemot nästa gång. :D

Fredag= sista arbetsdagen. Hur skönt som helst. hade inte många minuter lediga. 
När jag kom hem hade det bokats grillning här så det var bara att svira om till partydressen och ta sig en öl. Det va gôtt!
Åt god mat, satt och prata och senare mot natten åkte rockband fram. vi var inte så många kvar då så det va helt ok.
Sen fick tobias o bidrag för sig att vi skulle cykla fram till camping, men jag tyckte det va lite onödigt för klockan va 00. 45 och jag trodde dom stängde 01.00 och det gjorde dom. så killarna han köpa o få i sig en öl sen fick det bli stadt. 
Kände egentligen inte för att gå in, betala för ca 45 min. Kändes lite onödigt. Men tobias skulle minsann gå in så jag följde med, 
Tog en öl och gick o kollade lite folk. Inte så många kändisar.
Ställde mig vid en maskin och spelade lite istället, där kan man fördriva många minuter, satsade 20 spänn och inom 10 minuter hade jag skrivit ut ett kvitto på 500:-
Fortsatte men det gick inte lika bra men summan blev tillslut 605 :- så det var helt ok. Tur att jag gick dit :D
Klockan blev 02.00 och vi gick ut. Folk började fråga efter efterfest men denna gång blev det faktiskt inte nått. Är faktiskt lite förvånad. Svårt på fredagar tycker jag, man är så trött så det är inte riktigt samma tempo som lördag. men det va faktiskt skönt.
Tog cyklarna och drog bort till 7eleven och köpte lite mat sen blev det hemfärd.

Dagen började VÄLDIGT segt men tillslut kom jag ur soffan och startade tvättmaskinen, plockade ordning på disken sen blev det gräsklippning. 
Och med min vanliga tur försvann det en skruv i handtaget så det va lite svårt att styra men som tur var var jag nästan klar. 

Och nu sitter man här och bara slappar. Får se va kvällen erbjuder. Känner mig hur trött som helst, kroppen har väl gått in i semesterläge :D

ska käka lite nu, det kanske hjälper.

Kommentera

Publiceras ej