Ny Vecka

0kommentarer

Den började ju egentligen igår men idag var första arbetsdagen. Skönt nu när man är ledig lör och mån. SÅ skönt med långhelg.

Igår var jag riktig seg, men äntligen fick jag tummen ur. Den satt väldigt långt in.. :D
Så dammsugaren åkte tillslut fram och även moppen, men de hade Tobias kontroll över. Väldigt skönt när man hjälps åt tycker jag. 
Efter det var det duschen som gällde för att sedan göra sig snygg så man kunde cykla till Harrys och käka räkbuffé.
Fasen va gött det va, man äter ju tills man typ spricker- inte så bra kanske men va gör man inte.

Vi satt där, (jag, Tobias, Ida, Larse, Susanna, Maria & Victor) och åt o tjata massa skit. det var mycket trevligt, men ibland blir jag bara så trött på DIG!!!
Du säger att man får tycka hur man vill och att du respekterar andras åsikter men jag vet inte om du gör det innerst inne. 
Säger man något till dig som inte passar ditt sätt att tänka blir du nästan svart i ögonen. Det är kanske inte meningen och du kanske inte vet att du ser sådan ut. Men man kanske ibland ska tänka på vad man säger och hur man säger. Ibland kanske det kan skrämma mer än vad det gör nytta, men det funderar jag oxå på om ni kanske inte tänker på.
Jag vill knappt tänka på det mer, blir  nästan föbannad.
När vi suttit där en stund blev klockan massor o det var dags att ta "gamla bettan" och cykla hem.


Efter några timmars sömn var det dags att gå upp, göra sig klar och åka till jobbet.
När jag kom till jobbet hade jag inte så mycket inbokat och trodde att det skulle bli en lugnare dag som egentligen inte hade gjort nått, kände mig så trött efter gårdagen, men efter nån timme var jag plötsligt fullbokad. va kul det är att jobba när det bara ramlar in bokning + när man inte är så många. Blir så skön stämning och behaglig ljudvolym. Man är inte helt slut när man kommer hem.

Dagen gick mot stängningsdags och man kom hem och detta var min första syn...


Tobias hade rivit ut allt från kontoret för att fixa golvet. *puh*
Bra tanke men tråkigt att ha allt i hallen. + att det syns väldigt väl utifrån, men jag hoppas att det blir klart snart.

Nu är det Allsång på Skansen


 

Kommentera

Publiceras ej