Snart sovdags

0kommentarer

Sitter i sängen vid den lilla tv:n :D
Helt uttråkad och rastlös så det får nog helt enkelt bli att somna så man vaknar utvilad o pigg till en ny dag som förhoppningsvis blir lite bättre än denna.

Kollade förut på Michael Jacksons minnesstund då hans dotter höll ett tal. Det va SÅ fint!! (finns säkert på internet om nån missade)


Glömde skriva i mitt förra inlägg att min mob. hade kommit tillbaka från lagning idag eller ja, jag trodde ju det. Samma fel IGEN! fan va trött jag blir. Skickade in den (igen idag) för fjärde gången. Trodde jag skulle få en ny, dom sa det förra gången iaf. Dom skulle prata med Ericsson, men sa oxå att Ericsson säkert ville försöka laga den igen.. 
Är det nån som haft samma problem eller vet något om detta bekymmer får ni gärna lämna gärna en liten kommentar.
Funderade ett tag på att ringa (typ) konsumentverket eller dyl. o höra vad man kan göra. Jag har nu varit utan MIN mob i ca 6- 8 veckor.
Som tur är har jag fått en lånemob, men tycker det är helt sjukt att dom inte kan laga den??????


Tror jag ska lägga mig till rätta nu

*GOD NATT!!!!*

Kommentera

Publiceras ej