Söndag

0kommentarer

När jag äntligen kom ur soffan sådär vid 12- tiden. Tog vi och plockade ordning lite för att sedan bege oss till salongen, Tobias var VÄLDIGT långhårig. Annat är det nu.. tror han klara sig några månader :D

Sen fick det bli en sväng på Hjertberg, hade inte så mycket i kylen, så vi kunde få lite i våra magar..
Detta fick det bli

 

Smakade mycket bra...

Tänkte ta en tur på denna maskin



efter maten men vädret såg inte så lockande ut. Så vi tog en kopp kaffe me Aronsson istället. Och tur va väl det för när vi börjat dricka kaffet kom regnet. 
Attans, vi ska ju lämna tillbaka den imorn. 
Fick bli att läsa lite istället



Har inte läst så mycket än, men jag rekommenderar verkligen denna bok för er som tycker om verklighets baserade böcker.
Inte alls jobbig att läsa. De skriver på ett mycket bra sätt och de va delat upp det bra. Finns inga kapitel i boken, allt hänger samman på ett bra sätt. Ni kommer fatta va jag menar när ni läser.

När jag suttit i soffan ett tag och kände mig väldigt rastlös såg det ut att vara lite bättre väder så vi trotsade vädret och drog på oss kläderna



och då blir man så här snygg. Och jag LOVAR att jag är lika trött som jag ser ut...:D

Vi tog en sväng mot Vinninga skulle se om Tobias mamma var hemma så hon fick se motorcykeln och när vi stod där vad händer då????? Det började regna... våran vanliga tur, tror inte vi ska åka MC.... va trött man blir, hoppas det blir bättre så man får använda sina nya kläder..

Gjorde ordning lite mackor, poppade lite popcorn och intog soffposition för att avsluta kvällen med tv. 



Det blev dokumentären om Anna- Nicole Smith. Den va intressant tycker jag.

Nu blir det att lägga sig så man är pigg o glá imorn, sen är det endast 4 dar kvar. Skönt med 3 veckor semester!!!

Kommentera

Publiceras ej