Vilken söndag.....

0kommentarer

Nu ligger man här igen då, känns som man inte gjort annat idag :D

Vaknade väl vid 10. 30 tiden, kände mig väldigt trött så det fick bli tv:n ett tag rättare sagt ett par timmar. Tillslut kom jag upp och började plocka ordning och Tobias åkte och handlade, finns inte så mycket i våran kyl nu för tiden vilket det lätt bli när man bara dricker måltidsersättning och bara handlar det man ska äta för dagen... inte bra.
Blev mycket fint efter mitt lilla röj, dammsög dock inte så det får man väl ta imorgon men va gör man inte på sin lediga dag IFALL det regnar????
Vi käkade lite mat, potatis och sill helt ok mat. Tror Tobias blev lite trött på mig, hade nått att klaga på för varje sak jag la på tallriken men avslutade faktiskt meningen med "Jag äter iaf". Det var väl lite snällt sagt?? :D
Efter det blev det kaffe med jordgubbar och glass. Trodde jag skulle spricka, så mätt va jag.

Sen hörde Linda av sig, så skönt. Åkte bort till henne och fixade mina naglar, hur BRA som helst. Henne ska ni gå till, hon är fan BÄST!!

Åkte hem och vilade lite, hade huvudvärk... Tror ni den kan komma från dålig sömn??? Det tror jag, det låter bra iaf :D
Matte och Sara kom hit med mat efter en liten stund, sallad från Roma, men jag som fortfarande var mätt smakade bara. 
När dom käkat klart drog vi på bio, Johan Falk. Den va riktigt bra, är ju lite svag för svenska polisfilmer.

Och nu är man här i sängen och denna helg är till ändå. Imorgon är man ledig så vi får se vad som händer. Det blir Harrys på kvällen för lite käk iaf. ska bli riktigt najs.
Nu ska jag sova....

God Natt!!

Kommentera

Publiceras ej