Jobb snart

0kommentarer

Sitter i sängen, tänkte passa på att skriva lite här. Tobias är inte hemma än så då finns ju lite tid över :D

Det var ett tag sen det här, tiden har bara runnit iväg tänker så många gånger att jag ska skriva men det kommer alltid nått emellan.

Nu är midsommar över. Hade fest i Vinninga, helt ok. Bra blandning på folk, alltid roligt när det kommer nya tycker jag.
Blev sent som vanligt så igår va man inte så pigg direkt. Tobias hade bestämt att det skulle bli pizza i Götene. Varför där av alla ställen tänkte jag.. :D Men det va helt ok. 
Sen blev det en snabb kaffe hos Sara o Matte innan vi for tillbax till stan för att göra oss snygga för grillkväll i Vinninga hos Erik o Emma eftersom hon fyllde år.
Jag hade kommit på den bästa presenten...En hel låda ketchup!!! :D Nu är det du som står för ketchupen på jobbet hurru!! :D:D:D:D

Vi grilla och åt oss mätta än en gång.. Tobias klagade på att vi köpt för lite mat men han orkade knappt äta den lilla bit han fick... annars brukar det va jag som tycker han köper snålt..
Sen blev det kladdkaka till efterrätt, mycket fin. Kände efter den att vi nästan kunde ställt bilen i Vinninga o rullat hem... va SÅ mätta... *puh*

Kom hem kanske vid 22. 30 tiden och Tobias stensomnade direkt. Inte konstigt, hade ju inte sovit så många timmar natten innan.

Idag sov jag ut riktigt länge. Kom väl inte ur sängen förrän fram vid 11 tiden.. men va skönt det va att bara ligga o dra sig.. fast o andra sidan så va man ju pigg för en gång skull på en söndag :)
Fick tummen ur och började städa hela huset, där inte det låg massa skit som tobias lagt från sig... Det får han faktiskt ta reda på själv... 

avslutade med lite guitar hero eftersom Tobias i fredags köpte Rock Band, mycket roligt spel, lite osocialt bara men men det ä nog bara jag som tycker.... men när man är själv är det alldeles perfekt. 
Sen blev det lite käk och tv tittande....

Och nu sitter man här. Måste försöka sova nu. Jobb imorn o efter det kurs.... 
återkommer en annan dag 

Kommentera

Publiceras ej