Fredag morgon!

0kommentarer

Kom upp riktigt tidigt idag, för att vara exakt kl 7. 30. Ska tillägga att jag börjar jobba kl 11. Men när sambon har bokat räkkväll här ikväll så var det bara för mig att gå upp så jag kunde städa av toaletterna och fixa ordning lite. Hinner ju inte så himla mycket när man jobbar kl 18. 
Efter städningen gjorde jag ordning frukost. 

satte mig i soffan och kollade lite på nyheterna. Har inte kollat på länge

Så mycket har jag nog inte ätit på länge. Men gott var det och länge tror jag att jag kommer stå mig. Det är bra.
Sen hann jag med att tvätta vårat sängöverkast. Mycket bra att komma upp i tid.

Känner att ja inte har så mycket mer att skriva nu. Hinner jag så finns det säkert lite mer att läsa senare ikväll. 

Nu blir det tandborstning och sen ta bilen till jobbet eftersom vädret inte tillåter cykel.

återkommer

Kommentera

Publiceras ej