Då var helgen slut

0kommentarer

Dagen igår började med att vi kom upp i tid, för en gång skull..
Jag tog en tur på staden och en fika med Ida, mycket trevligt. Man hinner inte göra det så ofta som man skulle vilja bara.Så himla skönt o bara sitta ner o prata och träffa alla folk som hittar ut så här när värmen kommer. Lidköping lever verkligen på sommaren och på deras uteserveringar. Ganska kul att se att det räcker me fint väder så hittar alla ut och det blir fullt överallt.

Grillade lite korv hemma till lunch, mycket smidigt i den nye grillen. Går så fort  när man har gasolgrill, tyvärr så smakar det lite bättre när man har kolgrill. men man kan ju inte ha allt.. :)
Gjorde mig redo för att åka till Nicolaikyrkan där min kusin konfirmerade sig. Trevligt att träffa släkten, är ju inte så ofta man gör det.
Tiden rann iväg, klockan halv nio kom jag därifrån och åkte till Bidrag där det var pokerkväll. Det fanns vissa som inte spelade så jag var social med dom. 
Det är lite jobbigt ibland när man är nykter och vara med på fester...
Speciellt när man babblar om samma saker hela tiden... Hör du inte vad du får för svar??? SÅ tröttsamt att höra på, inte konstigt att man kanske inte orkar träffas så ofta. Men vi får väl jobba på det...

Åkte sen och hämta Sara på Krog & Kompani. Det var tydligen inte så bra som man trodde, vad hon sa. Sen säger säkert några att det är toppen. Vi får väl se om man kan bortse från Saras berättelse och gå dit. Men absolut Sara, efter 1 VECKA kan man inte göra som dom gjorde. 
När vi kom tillbaka så hitta jag inte Tobias, inte så konstigt.. han hade tagit plats UNDER kökssoffan. :D
Han är lite knäpp när han festar. 
Fick upp honom och märkte att det var dags för ett par glas vatten. 
Tyvärr så får man då höra att man inte ska göra så, att man ska släppa loss osv. Men alla ni som säger så får gärna vara med en gång här hemma när det är som värst. Tror inte ni säger så himla mycket efter det. 
Så snälla, tänk er för innan ni säger till mig igen. Försöker bara vara snäll.

Körde fram hela gänget till stadt. Sen blev det hemfärd och sängen för mig.
Började kolla på Robinson reprisen på datorn, men stensomnade. Så det tänkte jag att jag skulle kolla klart på nu.

Får se vad som händer i dag....

återkommer

Kommentera

Publiceras ej