Dåligt humör

0kommentarer

Är nog ganska trött känns det som. Humöret är inte riktigt med mig och jag orkar inte ta mig för nått. Vill göra massor men vet inte vart jag ska börja, kanske har med att göra att det är "söndag" idag så man kan ju inte åka o handla om det är något som fattas osv.

Kom nyss hem, har vart ute på picknik med Sara, Matte, Ida, Larse, Virre och Karlsson. Vi åkte till nått ställe vid Forshem, det var jätte mysigt fast det blåste lite till en början men det gick över sen och då var det hur skönt som helst i solen. 
Vi grillade korv och fika och tjata massa skit och hade mycket trevligt, roligast var nog när tobias skulle köra med sin radiostyrda båt och välte en bit ut i sjön.... det var bara att vänta på att den skulle flyta in. Som tur var blåste det inåt. Så det blir nog en liten reparation på den nu.
Så kan det gå. :D


Igår jobbade jag endast till 15.00 och avslutade dagen med en kroppsscrub och brun-utan- sol massage. Riktigt najs. Den behandlingen rekommenderar jag starkt.
Sen gick jag till systemet och köpte till vin. Ecologica.. som vanligt. Kanske har förstått att det är mitt favvo vin. :D
Tog cykeln och styrade hemmåt. 
Gjorde mig klar för att åka till Vinninga, till Matte & Sara. Blev grillning och vin/öl. Va skönt det är att bara sitta hemma, käka, dricka lite om man känner för det, tjata skit. Sen efter många om o men var det hemresa. 
Läggdags med en gång, Tobias skulle upp tidigt och hjälpa Aronsson sjösätta sin båt.
Själv tog jag lite sovmorgon.
Blev frukost på trappen i solen, vill verkligen ha en uteplats. Längtar så tills våra plattor kommer så det kan bli lite ordning och reda här.

Nu tror jag att jag ska ta tag i dammsugaren och få lite fint här.

ha det bra 

Kommentera

Publiceras ej