Bra dag

0kommentarer

Vaknade tidigt idag. Gick upp klockan 7 efter att jag vaknat en gång i timman sen kl 5. Kände mig väldigt pigg. Väldigt skönt.
Gjorde mig klar, drack mitt te och åt min yoghurt med müsli, underbar fasta.
Hade en väldigt bra dag på jobbet också, skönt att man inte har överbokat när man inte äter nått.
Möte på kvällen, gick bra- tog kanske lite längre tid än vi trott men vad hade man egentligen väntat sig.
Men va jobbigt det är när man inte kan göra sig förstådd, förklarar och förklarar men inget hjälper.. *attans*

Har ju vart härifrån några dagar pga att jag vart med jobbet på Kryssning till Mariehamn med Birka Paradise.
Riktigt kul va det.
Vi åkte tåg till sthlm (i sön) och redan där började vi med varsin öl som sen övergick till cider och vin.
Kom till sthlm och tog oss bort till båten, gick väldigt smidigt med tunnelbana.
Väl inne ställde vi oss i kön för att "checka in" och han på andra sidan disken sa att vi fått 2 4-bädds rum o en svit... 
Eja trodde det var fel men han sa, "Nej, det står här. En svit på Kopparsalongen."
Så blir det om man är bra kunder.. 
Vi hade en stund till godo så vi fortsatte där vi slutade. Fram med vinet och cidern. 
Väl på båten han vi endast lämna våra väskor för att sedan gå o äta 3- rätters. Väldigt god mat.
Satt och tjata skit under middagen, det är trevligt. Blir lite annat prat än på jobbet.
När middagen var klar begav vi oss till Tax- Freen. Köpte lite gott att dricka till kvällen, gick upp till våra rum och gjorde oss klara för kvällens visning och följande fest.

Vi dansade hela kvällen och natten till "Duo Jag", och även till lite DJ.
Vet inte riktigt hur vi fördrev tiden men helt plötsligt va klockan 4. 20 och det var endast jag och Emma (ur vårt gång) som var kvar på dansgolvet med trummisen och killen bakom keyboarden från Duo Jag. 
Så vi lämnade dom där och begav oss till hytten för några timmars sömn.

Söndagen blåste det väldigt mycket så jag blev kvar i sängen till ca 13. 30. Kom verkligen inte upp, mådde så jävla dåligt. Det var väl visserligen en kombination av vad jag fått i mig kvällen innan och att jag inte riktigt klarade av när det blåste så mycket. Men vid 14 tiden och efter köttbullemacka var jag på banan igen. 
Kollade på en visning för att sedan gå och packa väskan för då var det snart landstigning. 

Måste tacka Marianne för du var så snäll mot mig hela dagen. TACK TACK!!!!!

Efter lite mat på Mc Donalds var det dags att gå på tåget, alla stensomnade och vi var snart i skövde. 
Skönt att vara hemma igen. Men längtar redan till nästa gång.

På kvällen hände det inte så mycket, blev soffan för mig.

Upp och jobba igår, klockan 8, det kändes. Men jag slutade ju kl 15, det var väldigt skönt. 
Åkte hem och grejade lite, sen la ja mig i soffan och stensomnade till Tobias kom hem nån timma senare, vi åt och sedan la jag mig i sängen och sov ytterligare 1 timma. 
Tog mig upp o duscha.
Sen blev det sängen igen och kolla på Eurovision och sen slockande jag åter en gång strax efter 23... inte konstigt att jag var pigg och glad i morse.
 

Tror jag ska göra det samma nu. Uppsöka sängen. Behöver sova bort hungern.,, Imorn börjar fastan på riktigt- i 6 dagar.. 
önska mig lycka till.

Kommentera

Publiceras ej