Inte Okej!!!

0kommentarer

Ny duschad och nerbäddad. Mycket skönt :D Klockan är massor men jag tänkte mig en lite snabb uppdatering så ni hänger med i mitt liv, händer iofs inte så värst mycket men lite finns det nog att få ner här.

Har varit själv hemma ikväll igen, Tobias är dock inte på Bohusgården denna gång utan jobbar endast kväll så han dyker nog upp om ett par timmar då Katrin sussar som bäst. Ingen God Natt puss i kväll inte, men jag klarar mig nog får vi hoppas :)
Får hålla tummarna att han även förstod mitt uttryckliga "Låt mig sova när du kommer hem". Brukar annars vara på värsta kram/ puss humöret när han kommer hem från jobb som från krogen. Okej om det är helg men en vardag när man normalt ska till jobbet dagen efter vill man inte vakna ca 04.00. Det är INTE OKEJ, som Ida skulle sagt.

Dagen på jobbet gick helt otroligt fort, har vart riktigt trött både igår och idag så det kändes, när man åkte till jobbet, som att dagen skulle bli sådär jobbigt seg. Vilken tur!
Åkte förbi hjertberg efter jobbet, tänkte om man såg någon "kändis" när man ändå skulle handla. Men det var ingen som ville jobba när jag kom. :(
Vidare hemmåt med min lilla påse. Väl hemma var det bara att börja plocka ordning köket om man skulle kunna laga lite mat och det var ju min tanke.
Lagom till det helt otroligt roliga "Mammas pojkar" började satte jag mig när med denna fina tallrik

Stekt kyckling "marinerad" med vitlöks rubing och brieost och rödlök och tomat i tomatciabata. Med grönsallad o aioli till. *mums*


Innan Lyxfällan startade hann jag få lite ordning o reda i köket. Så skönt att komma upp imornbitti o framför allt komma hem från jobbet och det är helt glänsande. najs!
Och nu som sagt ligger man under täcket och snart åker nog ögonen ihop av sig själva men jag tänkte bara avsluta med att visa er en snygg tapet vi hitta igår, på Färghallen Nordsjö Idé o Design, som vi tänkte ha i källaren.

(bilden är från www.intrade.se)

Har hittat ett fint golv oxå men tyvärr fick jag inte tag på nån bra bild men om det blir det lär ni få se hur det ser ut om ni vill komma hit :D


Kom på att jag måste visa Alfreds fina konstverk han gjorde i lördags, nästan så jag skäms men det blir dammigt när man bygger om....





Nu ska jag verkligen sova så får vi se vad morgondagen har att erbjuda.

God Natt


ps. tack kära vänner för fina kommentarer ang. min frisyr.

Kommentera

Publiceras ej