Det är säkert bara en fas....

0kommentarer

Imorgon är det jobb igen. Har varit ledig två dagar, egentligen skulle det endast vara en dag men när man kan vara ledig två dagar i streck får man passa på.

Igår trodde jag att vi skulle få gjort massor med saker men så blev det inte. Inte ett enda projekt gjort. Varför ska det alltid bli så???
Vilken tur att det var en ledig dag idag då, jag tog tag i saken och kvistlacka klart taket i källaren och nu i skrivandet  stund målar Tobias taket Det blir jätte fint.
Annars har jag inte gjort så mycket mer, njutit av att vara ledig och det betyder för mig, Kolla på film. Så det blev Johan Falk nr 5 & 6.

Avslutar kvällen åter igen i soffan framför tv:n med lite god mat i magen. Vitlökskyckling med en god sallad till. *Smarrigt*

Sitter och tittar på Fråga Olle Dokumentären som idag handlar om Homo/bi/trans- personer. Folk berättar hur det var när dom "kom ut" vad dom fick för reaktioner osv.
Fattar inte hur folk tänker. Det är inte EN gång man hört att när folk får reda på hur det ligger till säger dom "Det är säkert bara en fas/ Det går över".
Va tänker ni med??? Jag och många med mig lever på 2000- talet, men jag har nu börjat fundera vilket århundrade NI lever i som kan säga så till era kompisar/barn/närstående...
Det är inte så det ska va eller hur går era tankar???
Man dör faktiskt inte av förändring, om man nu kan kalla det för det. Men ni som är lite mer öppna än andra fattar säkert va jag menar.


På tal om nått helt annat så får jag äntligen träffa en av mina bästa vänner, min favorit kusin, imorgon. Träffade ju honom när vi va på semester men nu, tycker jag, vi ska ta igen den tiden vi vart ifrån varann.

Nu ska jag inte bli långrandig, har nog gett er lite saker att tänka på. Ni får gärna ge en kommentar om hu ni själva känner/ tänker.

Ha de bra nu ute i HBT- världen så ska jag snart gå o lägga och pussa på min Älskling...:D

Kommentera

Publiceras ej