Funderingar

1kommentarer

Va svårt det ska vara. Funderar på vad man ska köpa till folk i julklapp men det står lite still i hjärnkontoret. Kommit på några få men är absolut inte klar. Hade varit bra om man drog åt samma håll, men nu har jag lärt mig: Prata inte så mycket!

Tobias kom hem för några timmar sen och det va ju trevligt men han är ju inte så värst social. Enligt mig kan man lika gärna vara på jobbet då men men det är inte alltid jag som får bestämma :D

Efter en god lunch, Hamburgare i sallad (istället för bröd) fick det bli en kaffekopp, tror dock det var den sista på ett tag för nu ser kaffebryggaren ut så här



För några dagar sen ville den inte värma vattnet och då kommer det ju inte från vattenbehållaren till själva kaffe osv. Så vi fick koka vatten på spisen och hälla det på kaffet i filtret och eftersom Tobias har svårt att hålla fingrarna borta tog han fram skruvmejsel o dyl. Därför ser det nu ut så på våret bord. Han själv sitter vid datorn. Underbart eller hur??
Så antingen en ny kaffebryggare, lagom till julklappshandeln, eller ett nytt värmeelement. Känner att jag inte riktigt behövde detta just nu. Har projekt så det räcker.. både med tid och pengar.

Ska nog försöka hitta på nått att säta händerna i, inte så svårt egentligen eftersom taket behöver kvistlackas men Katrin är för kort. Jobbigt att gå på tårna hela tiden och det är inte så lite kvistar heller.
Det får nog helt enkelt bli något annat projekt!

1 kommentarer

Sara

03 Nov 2009 23:07

sätt i ett kvastskaft eller nåt i penseln så slipper du stå på tårna :P

Kommentera

Publiceras ej