Stackars folk

0kommentarer

Oj Oj Oj, inte lätt att komm upp ur sängen idag fast det kan ju bero på (som Sanna skulle sagt) att jag aldrig, det kändes så i alla fall, somna igår. Då är det skönt att man vet att det inte är stressigt direkt när man kommer till jobbet så man får vakna till lite. Det tycker jag om :D
Jobbade endast till kl 16, hur skönt är inte det?? När man är van att komma hem ca 18.30- 19.00 och helt plötsligt hinner man både åka till Ica och laga mat och äta innan klockan slår 19. Ytterligare en sak jag tycker om. :D
Kom på att man även hinner blogga lite medans maten är i ugnen, det tycker andra om :D

Har fått mig lite tankeställare de senaste dagarna:

Vad är det som gör att folk inte bara kan vara som dom är?
Varför måste vi göra oss till?
Varför gör vissa männsikor sig till i vissa situationer?
Är vi så dömande mot varann?

Jag ska verkligen jobba på att ge mer positiv feedback till folk runt mig.
Det senaste dagarna har jag hört det från olika personer vad jag betyder för dem och att man alltid känner sig välkommen här hos oss. Jag blir väldigt glad och nästan rörd över att höra dessa ord. Kan säga, utan att säga för mycket, att en av personerna trodde jag, aldrig skulle säga så till mig.
Tror att du vet vem du är och jag vill säga:
Det värmer i hjärtat att höra dom orden!


Nu är maten klart. Dags att begrunda varje ord och sen ska jag ta och fortsätta läsa min bok.


Kommentera

Publiceras ej