Uppdatering

0kommentarer

Började dagen med jobb, såklart. Känner att det är det enda jag skriver om här men det är ju det som händer i livet. Man gör inte mycket mer på vardagarna.

Dagen var iaf mycket bra, hade fullt upp. Var inte helt full bokad men dom minuterna jag hade över fylldes fort med annat.  Det är riktigt najs. Jobbade iofs endast mellan 8- 15.

Skyndade mig hem, duschade och fixa ordning mig



Nu ska vi uppdateras. Jag, Emma, Sara & Therese drar till Skövde direkt när Sara klippt klart så ska vi se en visning Wella har. Behöver se lite nyheter inför höst o kommande vinter. Får kanske även lite idéer till mitt eget hår. Känner att jag har "bad- hair" dagar varje dag. Får ingen fason på det men det är väl för att det varken är långt eller kort. Vet inte hur jag vill ha det o då vill jag inte klippa av det även om det är riktigt najs. Tror jag kommer se lite "snäll" ut om det bara blir långt.... den som lever får se.

Nu rullar snart bilen mot Emma.. kanske återkommer en kortis när jag är hemma igen.. förhoppningsvis med lite bra bilder.

Kommentera

Publiceras ej