Sovmorgon

1kommentarer

Oj va dålig jag blivit på detta... vet inte om de inte hänt mycket hos mig eller om jag bara inte vet vad jag ska skriva.. Kanske kombination av båda delar.. va vet jag ?????

Börjar om från dagen så hoppas jag att de fortsätter så.


Skönt att man fick sova ut idag. Fattar inte vad de är med mig. Sover hur mycket som helst. Somnade typ 22..00- 22.30 igår och vakna vid 9. 30 tiden. Helt sjukt nästan 12 timmar. Tror jag sover för mycket. Har vart ungefär samma tider hela helgen. Fattar 0....
När jag äntligen kom ur sängen hade Tobias fixat lite frukost, det är himla bra att ha han hemma vid sådana tillfällen. :D
Efter det fixa o trixa vi lite i det som en gång hette "telefonrummet" som sedan skulle bli "bibliotek" men som nu behöver ett nytt namn. Kanske myshörna, de ser verkligen ut så. Kommer bilder imorgon hoppas jag, när jag fört över från kameran.
Sen fick bästa kompisen(dammsugaren) åka fram.. igen... tycker man inte gör annat.. Nej nu ska jag allt va lite allvarlig.
Har faktiskt skjutit på städning ett bra tag så nu va det VERKLIGEN dags.
Fattar inte varför man skjuter upp det, de går ju så fort o man blir ju så nöjd när de ä klart... Fasen va lat man är...

Eftermiddagen fördrevs hos Sanna. Blev fika i stora lass och massa skit snack.... va inte därifrån förrän klockan närma sig 7. Jösses va vi prata.:D
Hoppas du inte tyckte att jag fick tunghäfta på slutet... kände mig lite dum. Får ta igen de en annan dag. Kändes som jag va tom på samtalsämne när han kom. :D

Nu ligger man i sängen och klockan tickar fortare än någonsin känns det som me tanke på att man börjar jobba 7. 30 imorn. Det är tidigt, tycker jag eftersom jag normalt börjar 9. Men men, slutar ju 16. Det är najs.
Så nu säger jag

God Natt!!!


15 dagar kvar!!!!

1 kommentarer

Sanna

22 Sep 2009 10:08

Ha ha, ingen fara, det var ju lite svårt att fortsätta prata om dessa typiska tjejämnen... =) Jag förklarade sen vad vi pratade om precis innan han kom, och han verkade förstå att vi blev tysta.

Kommentera

Publiceras ej