Man slutar aldrig förvånas

2kommentarer

Tittade på Fråga Olle dokumentären innan jag kröp ner under täcker, där jag nu ligger, och jag säger bara: "oj oj oj det finns tusan folk till allt!!!"

Kvällen har tagit slut fort, tänkte göra så mycket men blev SÅ trött. Vek tvätten iaf. Kom på att jag ändå får ta de imorn o det blir ju inte bättre, men gardinerna jag tänkte stryka och hänga upp ligger fortfarande på strybrädan, skrynkliga.

Har varit ensam hemma ikväll, Tobias är i Borås, så jag lyxande till det så här på en onsdag för mig själv framför idol.


Min dag har rullat på bra. Haft en tjej från
som haft sminkkurs med oss. Hon sminka några kunder så fick vi titta på. Kanske inte lärde mig så himla mycket men det va helt ok. Finns ju dom som kanske inte sminkar sig så mycket eller så snyggt, så det va ju bra att dom fick se lite.
Hon sminka även mig och detta blev resultatet:
Kanske inte så jag skulle gjort men de kanske är det som är meningen att man lär sig något annat. Tyvärr tycker jag att jag ser lite blek ut. Men det va helt ok.
Fick även en bild på Sara nysminkad


Tyvärr fanns det inget kort på Emma med grön ögonskugga och marinblåmascara.. :D Det var synd va???


I morgon hoppas jag att det är lite varmare än det var i dag o igår. Igår fick man tom ta på sig
när man tog

till jobbet.

Men man får glädja sig åt att det endast är 7 dagar kvar sen är man här



Så nu håller jag på att pricka av checklistan:

klippa mig - check

vaxa benen -

skrubba mig -

färga bryn & fransar -

oj, va mycket det blev, men de ska nog hinnas med.

nu ska jag dra täcket över mig, släcka lampan och sova som en stock så väntar en ny trevlig arbetsdag imorgon.

God Natt

2 kommentarer

Sara

01 Oct 2009 12:07

Haha, var det därför Emma inte hade någon mascara på sig igårkväll på gymmet?? :D

Alfred

03 Oct 2009 18:46

Skrubben fixar du på spa:t här nere direkt när ni kommer! Helt fantastiskt :)

Kommentera

Publiceras ej