Vad händer???

0kommentarer

Klockan har precis kommit förbi 22 och Katrin är super trött. Ska verkligen göra ett försök här. Gårdagens blev väl sådär...
Vet inte vad som hänt men det verkar som bara klockan blir 22 faller jag i koma och somnar på typ 1 sekund. Trevligt sällskap Tobias har va???
Får väl fortsätta där jag sluta igår.

Jobbet tog äntligen slut. Trodde aldrig klockan skulle slå 4 o jag skulle få gå hem. Det var verkligen inte min dag igår. Men men de är bara att bita ihop, är ju tyvärr sån. Har nog kommit in i nån höstdeprission TYVÄRR!
Kanske därför jag är så trött, min hjärna går på högvarv på dagarna så när jag kommer hem o slappnar av somnar jag. Vem vet, det kanske funkar så???

I ett tappert försök igår att komma på bättre tankar tog jag bilen ut till Vinninga och tog en promenad med mamma. Tyvärr var hon inte det sällskapet jag behövde. Men de va skönt att komma ut. Blev väl ca 4- 5 km tillslut. Och som vanligt undrar mamma vart mina långa ben kom från. Som jag skulle veta???

Sen for jag hem fort som ögat, klockan närmade sig 8 och jag ville vara färdig duschad till Idol. Klarade det med nöd o näppe.
Efter det fick vi på Andra Avenyn, jag vet ni behöver inte säga nått. Det är inte alls bra. Men jag är ju lite fjantig när det gäller det så jag måste se hur det går för dom och i det avsnittet var det en så rolig scen.
Den utspelade sig på ett kyrkomöte där tanterna hade svårt att förstå sig på nytänkande. Helt fantastiskt att folk har den bilden av troende människor. Va jag o Tobias skrattade. Se själva http://svt.se

Och som ni säkert förstår så var klockan efter detta roligare avsnitt 22 och Katrin stupa i säng.


Trodde jag aldrig skulle komma upp imorse. Snoozen fick visa sitt rätta "jag". Kom till jobbet och mötte en lite allvarlig Sara. Var väl för hon hade ont i ögat o att det var morgon för ju mer tiden gick på dagen ju mer knäpp blev hon.
Tycker verkligen om dig Sara, och jag menar ALLVAR även om jag inte kan säga till dig utan att skratta... Måste träna på detta.
Det som är så roligt med Sara är att hon inte skäms för nått. Andra folk skulle inte ens tänka tanken att säga/ fråga det du gör, men va gör det. Vi får oss ju iaf ett gott skratt. Och som du vet: Ett skratt förlänger livet.
Tror vi kommer bli minst 100. Va tror du???

Imorgon väntar en ny spännande dag (i Katrins nya possitiva liv)

God Natt

14 dagar kvar

Kommentera

Publiceras ej