Det är så olika det där!

0kommentarer

Idag var det tidig uppgång för mig, eller tidig o tidig.. 8.30. Det är väl dags att börja ställa klockan nu. På tisdag ringer den TIDIGT!

När jag väl tagit mig ur sängen var det dags att snygga till sig bäst det gick och leta fram ett passande plagg för bröllop.



Kusinen gifte sig kl 11 i Lindärva. Var ett mycket litet bröllop så det var bara dom närmsta som var bjudna, men till kyrkan får ju alla gå.
Maria hämta upp mig o sen vidare för att även mamma o pappa skulle hoppa in i bilen. Mot kyrkan för att se det fina paret.



Har inte varit på så många bröllop, men mycket ska man se innan...
Eller som vi nu säger: "Det är så olika det där"

Nu sitter jag nyduschad i soffan, tv,n är som vanligt på, och väntar på att nagellacket på mina fina tår ska torka för att jag ska kunna fixa ordning mig lite inför kvällen.
Några från frisörklassen ska komma hit o grilla. Blir nog en öl eller vin.. Snart är ju semestern slut på riktigt o då är det banemej slut på alkoholen. :D



Dags att sätta på sig ansiktet.

Ha det gôtt

Kommentera

Publiceras ej