Inga pussar

0kommentarer

Vad det är skönt att vakna och veta att det är helt tipp topp i hela huset. Då vill man ju inte ligga kvar i sängen längre än nödvändigt. Menar att man behöver ju vakna först, och det gjorde jag tidigt idag eftersom telefonen ringde. Det va F, som ville ha tag på T. Tror han satte sin mob på ljudlös när han behaga komma hem i morse, tror klockan var runt 5.30 och som vanligt ska han ha pusskalas, inte så att ja inte tycker om att pussas o kramas men 5.30 på en söndagmorgon när han fortfarande verkade hur full som helst är jag faktiskt inte så sugen på det. Jag låtsades sova, schyst va?? :D
Jag låg kvar och fortsatte i min bok ett par minuter sen blev det dusch, ner till tvättstugan och nu en frukostdrink o blogg med en hel hög tvätt brevid mig som jag tänkte vika innan jag ska göra något annat idag.

Idag tänkte jag ta mig utanför dörren iaf o förbereda mitt kalas, fyller ju fasen på tisdag. Tiden springer iväg. Bara man inte förväntas vara vuxen nu, för det vet jag inte om jag klarar :D
Funderar på om jag ska tvinga med T till affären?? Har ju lite jobbigt för att packa o så där, men nån gång behöver jag väl lära mig....

Det får bli tvätthögen, ett kapitel i boken först.

Kommentera

Publiceras ej