Tillbaka!!! :D

1kommentarer

Vart tar tiden vägen??
Det är en fråga jag ofta ställer mig. Skulle nog behöva ha lite fler timmar på mitt dygn, har hört att det finns folk som nyttjar fler timmar som vaken och sen sover när dom varit vakna ca 15- 20 timmar. Men det skulle nog inte fungera med tanke på mitt humör.

Vad har hänt??
Jösses, det är så länge sen jag skrev sist så det kommer jag knappt ihåg. Det har hunnit vara jul som vi firade på det sedvanliga sättet. Först hos T:s mamma med sambo tillsammans med syskon o mormor o morfar och när julklapparna delats ut åkte vi vidare till mor o far där syster med man och mormor var. Vi åt, det måste jag göra även om jag redan är mätt bara för det är mammas mat, delade ut lite julklappar. Fick ett mycket fint kuvert, tack så hemskt mycket. Vi avslutade kvällen med "sista ordet". Ett spel "tomten" köpt till mamma o pappa, det brukar komma ett nytt varje år. Ganska kul spel men väldigt stressigt och högljudt. Man skulle sitta o ropa ut ord o den som sa "sista ordet" fick poäng. Då förstår ni säkert hur ljudvolymen var.

Nyår firades på Lilleskogsvägen med en ny tradition. Vi började med en aktivitet som var pulkaåkning på Kulhult. U-backen var inte att leka med.. Förstår inte varför jag alltid ska va så kaxig?? Det var den enda backen jag skulle åka i sa jag INNAN vi åkte dit. Det blev ett åk med M sen intog jag o I den lite mindre backen, den var mer för oss kände vi. Men det va kul.
När pulkan var klar åkte tjejerna till Lilleskogsvägen medans killarna åkte på egen aktivitet, till nya badhuset i Skövde.
Tjejerna fixade maten, dukade och allt som kan tänkas göras till en nyårsmiddag. Ca kl 19 kom killarna innanför dörren och nyårsfirandet kunde börja. Jag tycker det blev en TOPPEN, mitt nya uttryck, nyår.
Drog lott vart vi tar vägen detta år o det blir hos V o M, det ska bli väldigt kul tycker jag för då är det killarna som står vid spisen.

Efter nyår känns det som det enbart varit jobb, säkert gjort något kul men mitt minne brukar vara bra men VÄLDIGT kort.

Denna vecka har sprungit iväg precis som alla andra. Jobbat som vanligt till kvällen i måndags, igår hann jag med en liten fika med tjejerna. Det var mycket trevligt tycker jag, bara sitta sådär och tjata massa skit.
Ikväll har jag återigen varit lite huslig med

Tycker jag verkligen tagit mig i kragen. Det är bannemig vuxenpoäng på det.

Men herregud, klockan är sent och jag har inte ens ätit än får nog sluta här och ge magen lite mat.

Avslutar med ett nytt o fräscht kort på mig i min nya frisyr som jag är nöjd med. TACK Emma!!!


1 kommentarer

V

18 Feb 2010 19:54

TJOHOOO!!!! Som jag har väntat :D

Välkommen tillbaka in i matchen vännen!

Kommentera

Publiceras ej