Återuppstått...

0kommentarer

Nu är jag här igen.. Haft så mycket i huvudet det sista så bloggen har inte vart 1:a prio.
Har ju gått en hel vecka o väl det sen sist.

Inflyttningsfesten jag skrev om sist, va jätte trevlig och det bjöds på mycket fin mat.
Oj oj, vilket fint hus dom har byggt.
Undra om man själv skulle orka med allt det?, blev helt matt bara av det D förklarade av hur dom haft det under bygget..

Fast vi var hemma runt sisådär 3- tiden, vakna jag konstigt nog vid 8- tiden. Tänk va hungern kan göra..
När vi intagit frukosten, fick jag fart och spenderade hela 1:a advent i Vinninga som sömmerska. ;)
Tänkte ju lära mig sy gardiner. Nu har dom första kommit upp iaf. (Kommer bild längre ner.)

För en dryg vecka sen var det även avslutning på eng kursen. Visst har det varit bra, men det känns som jag klarar mig med en kurs. Resterande folk på kursen skrev in sig redan nu på nästa termin.
Oj oj, hur länge ska dom gå samma kurs??

Annars har det nog mest vart träning, jobb och helt vanliga saker. Saker som den där "Inga" missköter. ;D Tror bannemej jag får ta och avskeda henne.

Vi har även kommit en bit i källaren.
(Bild från bastun)

Nu orkar ni säkert inte läsa mer så det får bli en bildavslutning.

Vi hörs.

Kommentera

Publiceras ej