Bättre kan du!

0kommentarer

Det gick helt ok idag, men jag hade hoppats på mer men med denna helg kanske man inte kan förvänta sig bättre resultat..??

Shit va jag är trött nu för tiden, känner att jag har massor att göra o skulle vilja göra massor men vart är orken??
Har inte ens kommit iväg till Friskis än, denna vecka. Usch, vill inte ens tänka på det.

Idag var det en mycket bättre dag på jobbet.
Vart är alla?
Håller ni era pengar?

Jag hade en lite speciell kund idag.
Har klippt X ett antal gånger och X pratar oavbrutit i 60 min. Jag hinner inte ens flika mellan o kolla om frisyren är ok.
Folk tycker jag pratar mycket, då ska ni träffa X.
Det jag kan tycka är lite halvjobbigt med X är att X pratar om sånt som ligger så långt från mig.
+ att X är så sjukt påläst/ smart så jag fattar knappt hälften av samtalsämnena men det gör nog inte X nått. X pratar på ändå... *puh*
Själv skulle jag inte tycka det vore så kul o ha ett samtal med någon som inte säger så mycket tillbax. Lr?

Försöker komma i lite julstämning här i min ensamhet.
Hade ju lite kvar jag var tvungen att få i mig o mat har jag nästan precis ätit så det fick bli lite... lr kanske inte så lite.. glögg.
Men jag vet inte, tror inte jag känner att det är jul om 1 vecka.
Shit!

Jag längtar.
Fast är det till jul jag längtar eller är det när julen är förbi?

Som jag precis skrev så sitter jag här i min ensamhet eftersom T jobbar natt.
Förut, när man bodde hemma, var det det bästa jag visste att vara själv hemma. Men nu är det inte lika kul längre, det är inget spännande och man har lika mycket att göra oavsett om man är ensam lr inte.
Tror inte jag skulle kunna leva ensam o det ska jag ju inte göra heller iofs.
Med ensam menar jag, utan T.
Han är verkligen det bästa som hänt mig. Säger inte bara så för det ska låta så bra.
Han är verkligen den bäste!
Känner att vi passar väldigt bra ihop och vi har så himla roligt tillsammans. När han sätter igång, kan jag vika mig av skratt och skratta så jag kiknar.
Älskar honom!

Tror faktiskt jag ska krypa ner o hoppas på att orken kommer till mig snart!

vi hörs

Kommentera

Publiceras ej