Betala tillbaka

0kommentarer

Fredag kväll och man sitter långt ner i soffan.
Tvn är på o man är mätt o belåten efter middag, Fläskfile med gorgonzola och pasta, och kaffe med vit ischoklad bit.
Det var smarrigt må jag säga.
Visste inte om det gick att göra på vit choklad eftersom det egentligen inte är choklad. Fattar knappt själv så fråga inte :D
Men det gick super bra, dom kommer lätt slinka ner men ska försöka hålla mig till nästa vecka. SHIT, om en vecka är det JULAFTON!

Igår beslutade vi att vi skulle ha invigning av vårat lilla spa på juldagen.
Ska bli himla trevligt.
Hoppas vi får plats??
Eller så kanske i slut ändan vi inte blir så många. va vet jag??

Bjöd ju vissa som inte kunde komma, vilket inte är så konstigt men det konstiga är att man inte själv blev tillfrågad.
Nu låter jag kanske avundsjuk, det är inte det som är meningen men jag kan bara känna lite spontant att VI brukar vara öppna med att bjuda och känner oss verkligen inte snåla när det gäller fest. Men det känns ibland som man inte riktigt får tillbaka samma mynt..
Jag har ju pratat om att vi ska vara hemma men det hade ju vart trevligt om man hade kollat så att det verkligen var så.. men men jag är inte bitter :D
Skämt o sido
Tycker bara det är tråkigt!!


Nu tror jag faktiskt det ska bli sängen för min del.
imorn är det först jobb sen julfix och kvällen funderar vi på att spendera där som säljer lite goda drinkar...
Den som lever får se.

God natt
Vi hörs!




Kommentera

Publiceras ej