Blir inte alltid som man tänkt

0kommentarer

God morgon
Vaknade till för en stund sen men shit va trött jag kände mig.
Det är ok att ligga o dra sig en liten stund..?? ;)
Hade ju egentligen tänkt att hoppa upp tidigt, käkat frukost o sen ett pass på Friskis.
Men nu när jag kände hur skön sängen är kom jag oxå på att det står ju faktiskt en crosstrainer en trappa ner.. Får nog använda den innan den rostar sönder..lr?? Nej det behöver man ju inte va rädd för, den är ju i någon sorts plast.

Igår va vi inte hemma så himla sent, men trött ändå idag. Tror faktiskt det är för att det är så mörkt hela tiden.
På sommaren, även om persiennerna är nerdragna kan man skymta solen.
Men nu finns det inte tillstymmelse till sol...

Myrstacken som jag skrev om igår, den fortsatte även inne på Liseberg.
Tror jag blir galen på folk med barnvagn som antingen bara kör på lr ännu värre bara stannar mitt i vägen, kan man inte gå åt sidan om man ska stå still??

Vädret va tyvärr inte på vår sida. Så jag vet inte om jag tyckte de va sådär mysigt det kan va? Skulle nig varit bättre med några minusgrader i snö än regnet som kom igår.. :(

Men men, vi fick iaf med några påsar hem med lite smått o gott.
Några korvar, ostar, sillar, senap o glögg.
Hoppas det håller sig till jul bara??

När vi va tillräckligt blöta o även hade sett på när dom spelat in "Lotta på Liseberg" där Chris Medina sjöng va vi rätt mätta på det hela.

Då va det bara restaurang besöket kvar..
Det kändes rätt avslaget måste jag säga. Kanske för man hade en bild hur det skulle va o sen med allt regn o alla "myror" hade iaf jag tappat suget lite..
Blev iaf ett besök på en Kolgrills restaurang i Mölndal. Det funka.
Maten va iaf god o mätt blev jag. Kände av det hela bilresan.

Nu tror jag att det får bli lite frukost.
Har ju lite planer för dagen jag vill hinna genomföra innan jag ska till Trollhättan med M för att ta hand om B när hon tentar av den sista kursen.

Vi hörs.

Kommentera

Publiceras ej