Favorit i repris

0kommentarer

Har precis lagt mig i sängen. Kröp under täcket gjorde jag för länge sen, framför tvn. Tänkte kolla om den var så bra som alla säger, den där Twilight. Jo, helt ok. Får nog ta o kolla in nr 2 oxå.

Känner igen det här.
Får för mig att filmer inte är bra men när jag väl ser dom är det ju så man vill se fortsättningen.

Glömmer aldrig när "Sagan om dom två tornen" kom. Jag hade inte sett 1:an än.
I samma veva som 2:an skulle komma på bio träffades jag o T.
Han tyckte verkligen om dom filmerna så han tvinga mig att se 1:an hemma hos han för att VI sen skulle kunna se 2:an på bio.
Va jag minns va det ett trevligt bio besök. ;)

Förutom tv-tittande har dagen bjudit på jobb så klart, matinköp på Willys (för ovanlighetens skull) och sist men inte minst lite bak. Det blev lussekatter dagen till ära och några få ischoklad. Får nog göra fler + några med vitchoklad.

Tyvärr blir det nog inte roligare än så här.

Ska sova nu för imorn gäller det. Håller verkligen både tummar o tår för att det ska gå bra.

Vi hörs.

Kommentera

Publiceras ej