Över för denna gång

0kommentarer

Då var julen över för denna gång.
Det har vart ganska tomt här som ni märkt men det har varit mycket att göra på annat håll.
Vi hade julen här hemma i år och därför fanns det inte tillräckligt med tid att både jobba, fixa hemma och få ner nåra rader här.


Julafton började med ett litet glas av denna


Tyckte att 5-års förlovnings- dagen skulle firas.

Kl 12 anlände dom första och det var dags att börja förbereda  o värma all mat så vi äntligen kunde börja äta,


det enda man gör den dagen typ.
Jag hade bestämt mig för att inte trycka i mig mer mat, som man annars gör, och det gick riktigt bra. Var faktiskt inte så sugen på det i år som andra år.
Tycker visserligen inte att denna jul har varit som andra.
Vi köpte inga julklappar till varann o hör här.
Jag saknar det inte ens.
Jag har ju fått ett spa som jag är SÅ nöjd med.
Riktigt stolt över mitt <3!

Det var en mycket lyckad dag,
verkade som alla höll med.
Vi åt, promenerade, spelade spel och bara umgås.
Konstigt att det ska behöva bli jul för att man ska kunna få ihop alla för en dag...??

Gårdagen började med lite fix inför kvällen för att avbrytas med släkt julfirande i Vinninga kl 15.
Det bjöds på kalkon. Så gott, man blir rätt fort trött på julmaten.

Kl 18 började folk strömma in. Lilleskogsvägens Spa skulle invigas.


Det var riktigt trevligt men gud så trött jag blev.
Bada/ basta drack öl och hade super kul tills jag tillslut somna av utmattning, bastun tar ut sin rätt, i soffan.
Me där fick man inte ligga för X, som bar in mig till sängen. X är söt h-n. :D
Värden hitta nog till sängen runt 05.00 så han skulle nog inte behöva tvätta sig på ett tag.
Tänk om det skulle funka.. :D


Nu har jag suttit här i soffan hela dagen. Skulle nog behöver ta ett kik i källaren vet dock inte om jag vill det. Vet hur det kan se ut. *puh*


Vi hörs.

Kommentera

Publiceras ej