Mycket nu

0kommentarer

Helgen sprang förbi med storm steg. Kan det kanske ha att göra med att vi hade fullt upp?

I fredags var en riktigt bra jobbdag. En sån vi kallar "riktig" fredag. Massor att göra o vi bara flamsar o tramsar, i köket alltså..
Jag o S skyndade oss att snygga till oss o hämta boysen sen bar det iväg mot Sjöboden. Det var premiär för deras höstmeny. Lite sent tänkte jag men när vi satt oss berättade P att denna meny kunde man avnjuta på Pirum, som deras adventsmeny.
Genast blev det rätt i huvudet på mig :D

Maten o drycken fick helt klart GODKÄNT!



På vägen hem svängde vi förbi Rymd och tog ett glas innan läggdax.
Hur smart är det?
Men när har jag påstått att jag är smart? :D Men gôtt va det. Han kan den där S.

Lördagen var det jobbdax. Man kunde ju varit piggare, men va gör det när man haft det så roligt kvällen innan.
När jag slutat kom syster så jag fick snygga till henne, hon såg inte direkt fager ut. Fy tusan!
Men nu, är hon snygg igen :D
Väl hemma, runt 17 va jag så himla trött och ingen mat hade vi heller så mitt förslag om mat på Harrys blev klubbat riktigt fort.
Så det fick bli lite egen tid för oss på Harrys.
Dock blev det en rätt med dryck, mer orkade vi inte med. Både för vi var mätta men det värsta var nog att bakom T.s rygg satt 9 karlar som prata i mun på varann HELA tiden vilket gjorde att en efter en var tvungen att höja rösten så dom skulle höras...
*puh*
O folk tycker tjejer blir högljuda och babblar mycket....
Tror faktiskt vi är väldigt lika på den fronten. :D


pensionärsparet åkte hem och somna redan 23.00...

Dagen, idag, kunde inte börjat bättre.. kolla här



Tror fredagen och lördagen tog min energi, för jösses va seg jag varit.
Tur att man blev bjuden på lunch i Vinninga. :D
Super gott!

Det enda jag kan klappa mig på axeln för är ett pass friskis. *bra Katrin* :D
Tror faktiskt att jag ska trycka rompa långt ner i soffan nu och bara ha söndagkväll..


Vi hörs


Kommentera

Publiceras ej