Varmt

0kommentarer

Teet måste svalna lite så jag passar på här så länge :D

Igår, jobbade jag först 8- 15, den dagen är helt ljuvlig.
Sen bar det av mot Vinninga för att sy gardiner, det blev så bra, är dock inte klar. Det tar lite tid när man inte är så van, lr rättare sagt när man aldrig sytt gardiner. :D
Tror jag har julen i mitt huvud nu, hur jag ska dekorera bordet och fixa allt så det blir så fint som möjligt. Tycker verkligen det är så kul att bjuda hit folk så man får göra lite över det vanliga...

Idag är det jobb till 16 sen ska vi fortsätta med M, där vi slutade i gbg. Ska bli intressant att se vad han har att säga idag, känner att det han babbla om sist var inte det jag hade tänkt när jag önskade att vi kunde göra nått. Det har ju lixom inte blivit något bättre. Och det är fler med mig som tycker det samma. Tråkigt, för det kostar ju lite men va ska vi göra åt det??

Ikväll, tror jag att det får bli lite städ o adventsfix, lite tidigt men resten av veckan är redan fullbokad så va gör man?
Får helt enkelt fatta att jag endast har X- antal timmar på mitt dygn o att jag inte hinner med allt.. Så träningen får nog vänta till helgen tidigast, för på lördag är det maratongympa, vilket betyder gympa i 2 TIMMAR!
Det ska bli jätte kul.


Nu när jag fixar det sista från jobbet, tycker jag att ni ska ta en titt på denna. (Det får bli så här denna gång, har inte tålamod just nu)

http://youtu.be/nQY4dIxY1H4

Den är så sann.
Tycker verkligen om dom som är som han. Har man sagt det som han gjort så har man gjort det.
Tycker annars många är lite lata.
Man måste jobba för att få det att funka, ingenting kommer gratis. Och jag känner att man kan ju inte säga så starka ord om man inte menar det sen, om det händer något hemskt med den man älskar!

Kämpa på nu och använd era ord väl så hörs vi.. Kramar till er!

Kommentera

Publiceras ej