Back on track

0kommentarer

Naglarna är målade, håret är fixat, ansiktet är "på" o frukosten ligger fint på plats.
Alldeles strax är de dags för jobb. Känns på nått sätt lite konstigt. Har ju inte varit där sen i fredags..
Halsfluss tror jag inte jag ens önskar min värsta fiende. Fasen va jobbigt det är när man inte kan svälja, man får liksom ta i med hela kroppen för att få ner lite saliv som annars slinker ner lätt som en plätt.

Ser fram emot dagen, har det inte hänt nått så är jag fullbokad från 11-18.00 det är skönt. Nu får jag verkligen känna på det. ;) Ska nog gå bra.

Ikväll ska vi hem till Jocke på fredagsmys med tacos o kanske Idol. Vi får se vad han har planerat. Innan det ska <3 bli fin håret bara. Det är ju som de är sagt "skomakarns barn" ;D

Nu ska jag dra mig...

Hörs senare!!!

Kommentera

Publiceras ej