Försök nr ?

0kommentarer

Hur många ggr har jag egentligen försökt det här?
Nu ger jag det en sista chans. Kanske att det blir bättre, nu äntligen har jag appen. Så det kommer bli sjukt lätt att skriva några rader + att det aldrig finns så mycket att skylla på.

Ligger i sängen, är helt slut. Är iofs inte helt kry, åkt på en förkylning. Att jag gick till E i fredags o att det blev utgång gjorde väl inte saken bättre. Jaja, hur många ggr lever man?

Så gårdagen gick i soffans-tecken, mycket skönt. Blev hela veckans Idol. Orkade visserligen tvätta några maskiner o klippa det ligga gräset vi har, efter att dom schaktat av.
På kvällen blev det mat på Harrys. Himla mysigt, bara vi två. Vi åt o prata o bara satt o titta på varann. <3

Idag har det inte blivit mycket mer gjort, soffan o dammsugaren har turats om, om min uppmärksamhet.
Och nu som sagt är täcket uppdragit till hakan o John Blund är välkommen.

Hörs snart!

Kommentera

Publiceras ej