Grejar tagen

0kommentarer

Helgen är redan här. Shit! Ska inte skriva mer om de, känns som det är det enda jag gör nu för tiden ;)

När jag sist skrev, skulle vi till I o M på middag efter jobbet. Vi blev bjudna på vegetarisk lasagne. Hur gott som helst. Tack!! Tror iaf du läser ;)
När vi ätit o pratat o myst med V, blev jag jätte trött o näsan började rinna. Hoppas bara inte det är pga E o B...??? Får testa mig fram, men det vore inte kul.
Väl hemma, blev det sängen.

Igår va det jobb 11-20. Gick helt ok, annars kan de va lite halv trögt på kvällen, när en efter en går hem står man på samma ställe några timmar till.. Men som sagt helt ok, igår.
Innan jag cyklade till jobbet "beställde" jag "köp-mat" till kvällen. Hade kvar matlådor i kylen o eftersom T gärna grejar tills jag kommer hem o då blir det tajt tidsmässigt.

Idag hade jag chansen att kunna ta ledigt vilket betydde att vi kunde greja. Oj oj, va jag har skruvat gips. Både till tak o väggar.
Nu sitter vi o kollar hur det går för Idolerna. Fläskfilén o ölen visste vart den skulle likaså chokladpuddingen ;)

Ska alldeles strax packa väskan, imorgon till söndag är det Gbg med jobbet o ha kurs samt middag med visning av Björn Axén o givetvis PARTY..!!

Vi hörs!

Kommentera

Publiceras ej