På banan???

0kommentarer

Har precis fått i mig lite frukost som älskade T fixade. Han är toppen. Men ligger kvar i sängen.
Nu hoppas jag att det är dags att hamna på banan. Orkar inte va orkeslös längre..

Igår va hände mer?
Inte mycket. Eftersom jag var själv hemma var jag tvungen att fixa frukost, men det va precis va jag orka. När maten låg i magen blev det att krypa under täcket, jag sten somna. Klockan va ca 11.30 o vakna gjorde jag 14.30. Ojoj
Dags för lunch, tur det fanns rester.
Soffan fick bli min vän resten av em o kvällen.
Det enda jag orkade med var en dusch. När man är sjuk är det riktigt skönt att duscha, man känner sig plötsligt piggare.
Roligare blev inte min dag. Jo förresten, jag fick ett mail.
Vårat badkar har äntligen kommit till Sverige.
(med svart marmor på kanten o svartlaserad ek på sidorna)

Nu ska jag försöka komma ur sängen o göra nått. Måste känna av hur mycket kroppen orkar.
Vill börja jobba men måste lyssna på kroppen oxå. Så länge jag går på maxdosen av Ipren vet jag inte om kroppen är redo.
Vi får se.

Vi hörs snart.

Kommentera

Publiceras ej