Söndags morgon

0kommentarer

God morgon

Ligger o drar mig, va passar du bättre än att skriva lite här..??

Frukosten blev serverad vid sängen. Det är de nya nu för tiden hos oss. Är riktigt mysigt att äta tillsammans o väldigt tacksamt för den som får den serverad.

Idag är det redan söndag. Jösses. Min morbror sa att när han va yngre fick han alltid höra att tiden gick så fort men, då, tyckte inte han det. Svaret till honom blev: vänta till du blir äldre...
Betyder då detta att man blivit gammal?? ;)

Idag finns det inga direkt planer. Har en uppgift jag måste göra. En eng. uppgift som handlar om vad som helst som man kan prata om i ca 10 min. Ämnet är inte lätt att komma på. Tror jag får prata om MIG. Det är väl ändå det lättaste..?? Svårt att hitta ett ämne som är intressant för alla, eftersom alla är lika gamla som mina föräldrar. Well well...
När, eller innan, det är gjort tror jag faktiskt jag ska överraska T i källaren.. Det börjar verkligen gå åt rätt håll. Så till jul, M, ska du nog kunna basta. ;)

Vad har mer hänt i helgen??

Fredag kväll, Idolmys med en underbar god ceasarsallad o godis till dessert.
När helgen kommer märker man oxå att man börjat bli gammal. Är ju super trött när kl närmar sig natten..

Lördagen började med brunch, eftersom våran frys gick sönder helt o hållet i fredags så har vi ganska mycket mat i kylen som måste ta slut vilket gjorde att det passade sig med mer mat än en macka till frukost.
Efter va det dax att åka till cheapy o handla massa gipsskivor, reglar mm.
Sen va de vila som gällde för mig, fattar inte. Jag sov i 1 1/2 timma.
Jag fick nästan tvinga mig själv att komma ur soffan o pricka av min "to-do list" men skam den som ger sig. Den blev klar, kanske inte så tidigt men ändå.
Kvällen avslutades med mat o tv. Alla tre, Jag, T o M orkade inte göra så mycket mer, eftersom dom två jobbat i källaren till 20.

Ja, det va min helg.
Imorn är man ledig o slipper söndagsångesten. O på lördag åker vi till Gbg med jobbet så denna vecka blir det bara 4 dagar. Skönt.

Nu ska tummen ur.

Kommentera

Publiceras ej