Full rulle

0kommentarer

Här har det varit precis fullt upp, därför har jag inte hunnit med det här. Har haft det i bakhuvudet varje dag men minuterna har tagit slut.
Ska försöka minnas vad som hänt. Som jag skrev sist tog vi hela förra fredagen till att greja, hade fredagsmys med Idol o god mat och så klart packning eftersom vi skulle till gbg på lördagen.

Kl 10.00 kom chefen o hämta upp mig o S, för att åka vidare mot Gbg. Väl där började vi med kurs. Teambuilding med M. Det va riktigt bra. Mycket diskussioner, så tre timmar försvann riktigt fort.
När vi fått våra rum och snyggat till oss började förfesten hos E o M.
Det va mycket vin och mycket babbel, som ni säkert förstår när man är 9 tjejer som åker. :D

18.30 serverades det två rätters, och mer vin. ojoj, man kände sig lite rund under fötterna. När tallrikarna var tomma var det dags för det vi kom dit för. Visning med Björn Axén. (ursäkta kvalitén, tagna med mobil)


Efter visningen var det partaj ända till 04.20 och hur det sluta håller jag o S för oss själva eftersom det var vi som delade rum :D

Söndagen var inte alls lika rolig, för min del iaf. Trodde man skull njuta av frukosten när man bodde på hotell. Men icke då! *puh*
Vid 13 snåret kunde vi äntligen dra oss hemåt, eftersom ingen våga köra innan :D, där de blev skräpmat o soffan resten av dagen.

När jag vaknade i måndags o kollade på mob, såg jag att jag blivit moster till detta lilla underverk (Bella)



Veckan har bestått i

* Engelska kurs
* Mys med Bella
* Träning. Äntligen!
*Jobb, så klart

Denna helg har vi i fredags haft tradionellt fredagsmys och igår, äntligen, fick jag tummen ur o började damma medans T o M greja i källaren.
På kvällen blev vi bjudna på 3- rätters på Mellbygatan´s av C som fyllde år. Super god mat o trevligt sällskap.
Vuxna nog gick vi hem när resten gick mot stadt.
Tur va nog det eftersom jag hade kvar lite att städa o T ville fortsätta där han slutat.
Och nu på eftermiddagen va det "Bella-mys"

Kvällen kommer säkert bestå av, mat o tv. Ladda inför morgondagens jobb.


Vi hörs

Kommentera

Publiceras ej