Är det fest så är det fest!!!

0kommentarer

En snabbis hinner jag nog med innan jag somnar ;).
Är egentligen asa mega trött men här ska bli ett inlägg.

Det har ekat lite tomt här de senaste dagarna men har känt att jag inte haft nått att skriva + att det enda jag gjort förutom att jobbat är att städa. Så känns det iaf.
Är ju lite petig och lite sjuk så där vad gäller att bjuda hem folk. Då kommer pedant Katrin fram.
Det kan man inte tro men så är det.
Men kommer folk oanmälda får dom ta det som det är.. Så en aning mänsklig är jag ändå ;)

I lördags var det iaf dax för att fira "gamlingen" ;)
Tur han har en så ung o fräsch sambo som väger upp det hela. ;) Skönt att säga sambo, det ordet kommer jag nyttja så mycket jag kan. Det som komma skall låter faktiskt lite gammalt.. ;)
Åter till ämnet. ;)
Från 16.00 fick man droppa in.
Oj, va folk det kom. Totalt måste vi vart upp mot 35 st. Det blev fest med mycket god mat, som vi kommer få äta i flera dagar fram över... *puh*. Tycker inte om det, men finns det mat så kan man inte köpa "ny". Får ta slut först.
Efter maten o kaffet blev det fest ta mig tusan.
Det var riktigt livat och inte för ens 04.45 kom jag i säng. Men va är väl en bal på slottet. ;) Till historien hör, tycker jag, att jag även hade jobbat på dagen...
Var en mycket god vän som höll låda tills dess o han hade nog kunnat hålla på ett tag till om han fått bestämma. ;) tur vi hade så kul. Tyvärr fick jag inga kort på själva kvällen men av synen när jag kom upp känns det som fler än jag hade det trevligt..

Så som ni förstår var gårdagen en mycket lugn söndag.
Gick från sängen till soffan.. Den var min bästa vän skulle man kunna säga ;)

Idag var det ingen rast o ingen vila. Upp o hoppa när klockan ringde.
Oj, trodde man hade tagit igen lite sömn i soffan igår, men icke.
Hade tänkt träna efter jobbet. Får ta det en annan gång.
Nu måste jag iaf sova. Ska ju få gäster imorn.
God natt!!!

Kommentera

Publiceras ej