Hoppas...

0kommentarer

Men...
Vart tog det fina vädret vägen??
När jag gick på onsdags besöket, som gått åt fel håll- dock inte mycket men ändå, var det soligt o fint. Man kunde gå med jackan uppknäppt men nu ser det inte lika kul ut.
Hoppas det bara kan hålla sig tills jag kommer hem. Orkar inte cykla hem, efter träning, i regn.
Räcker att jag gjorde det för ett tag sen. Då blev jag så blöt att det bara va att slänga av kläderna o börja torka sig med en handduk när man kom innanför dörren.
Då är man blöt. ;)

Snart har man betat av halva veckan. Känns skönt för denna helg har jag lång ledigt + att tisdagen är röd dag. Kan det falla sig bättre??
Har inga planer men hoppas på fint väder, det innebär ju större valmöjligheter.
Håller helt enkelt tummarna.

Nu var det visst dax att göra lite nytta här. Folk vill bli snygga i håret ;)

Sköt om er. Kram

Kommentera

Publiceras ej