Shopping!

0kommentarer

Idag hade vi "bokat" en dag på staden.
Fanns några ärende som behövdes uträttas och vi fick gjort allihop. Mycket skönt.
Det blev först ett besök på Ts klädesbutik. Inte hans men det enda stället i Lidköping han kan handla kläder på. Och vi hitta hela outfiten.
Han blev så snygg!!! Ni kommer få se när dagen är kommen :D

Hittade även det som kommer glänsa på mitt finger resten av mitt liv.



Det är verkligen ingen av dessa men den "riktiga" finns i katalogen.
Och som "grädde på moset" fick jag tag på en ny vår jacka. S på jobbet tyckte min skinnjacka såg ut som en sopsäck. Tack för den :D



Nu har jag iaf en som har lite bättre passform enligt min kropp :D

Mmmm, det är nog det enda vettiga denna dagen har bjudit på.
Tog förstås en tur med bilen efter lunch för att se om det var någon runt om som bjöd på kaffe. Men varken i Källby eller Vinninga fick man göra ett besök, innanför dörren.. *typiskt*

Får se vad kvällen har att erbjuda. Klockan är ju redan 19.00... Shit, tiden går fort när man har roligt.

Sköt om er så hörs vi.
Kram!

Kommentera

Publiceras ej