Tur för oss!!

0kommentarer

Vaknade med ett ryck. Fasen va jobbigt det är. Hjärtat är på väg till halsgropen, men denna gång hann jag avstyra det.
Insåg ganska snabbt att det inte var någon större fara. Kunde tom somna om i sisådär 10 min. Det som är SÅ skönt men man blir SÅ trött när man väl måste gå upp.

Hade inget på stört idag så jag kunde fixa ansikte o hår här. Skönt, kan man göra det i lugn o ro. Man är ju lixom på plats.

Igår förresten blev jag väldigt nöjd måste jag säga.
Vi som trodde vårt badkar hade pajat. Tji fick vi! ;)
När T o M drog fram o börja kolla på det igår insåg dom att det va kontaktfel och att slangen som kranen ska sitta i "pissa" vatten på kontakten till panelen. Skönt när det är enkla fel.
Så nu är det bara en ny kran vi behöver och denna gång hoppas jag att ingen använder den som handtag.

Tror minnsann det är dax att göra nått på detta ställe.
Börja jobba av lite tid.
Ta hand om er! Kram

Kommentera

Publiceras ej