"Ätardag" kan man säga :D

1kommentarer

Nyduschad och ner sjunken i soffan. Mysbyxorna har åkt av, o tur är väl det. Så ingen tycker jag är mindre fin :D
Fast jag tycker faktiskt att mysbyxor och söndagar hör ihop.. rätta mig om jag har fel.
Idag har vi haft en bra men lugn och slapp dag.
Tog en sväng på "Smakfullt" mässan som var i arenan.
Där vi hitta lite smått och gott och en aning konstiga saker.
Låter bilderna prata för sig själv.

T köper en liten "förrätt" :D

Riktigt najs. Med choklad i.

Till "huvudrätt" fick det bli en liten burgare

Känguru smaka helt ok.

Efter all ostprovning, burgare, crepés o allt annat man kunde testa på åkte vi hemåt.
Väl hemma var det som jag skrev tidigare dags för mysbyx tajm.
Och eftersom vi gått och småätit hela förmiddagen var det lika bra att förtsätta.

En snickers till kaffet går ju alltid ner :D

Inte bra när Sundlings stod på mässan... Men bra att ha nått när man kollar på film

Efter allt "skit" som landat i magen fick jag äntligen tummen ur att snygga till det lite här i huset. På lördag har T 30- års fest och då vill jag allt att det är fint här.
Lika bra att börja i tid så slipper man få magsår det sista. :D

Att man vart lite seg idag är väl egentligen inte så konstigt.
Var ju hos mor o far på middag igårkväll. Det blev mycket öl o vin och innan vi hitta till sängen hann vi med ett besök på skybar.
Pratade igenom lite saker med S, det kommer bli sjukt bra det här. *tummen upp*

Nu tror jag faktiskt att jag ska säga god natt till denna ätardag, eftersom jag nu ikväll fått i mig ännu en snickers...
Var det jag som åt enligt viktväktarna??
Det kommer en ny dag..

Ha det gott allesammans
Kram

1 kommentarer

Sanna

16 Apr 2012 10:41

Kan tänka mig att du är riktigt het i mysbrallor! ;)



Jag hoppade högt när vi fick inbudan! Jättefint!

Kommentera

Publiceras ej