Bra trend

0kommentarer

Redan söndagkväll... denna helg gick nästan obemärkt förbi, men det var väldigt skönt att den kom eftersom vardagarna varit proppfulla.
Fattar inte riktigt vad som hänt men jag har vaknat i riktigt god tid både lör o sön. Runt 8 snåret och tagit mig ur sängen så där en kort stund efter.
Jösses, annars brukar jag sova till runt 10, men man får ju gjort en hel del när man vaknar i tid :D
 
Gårdagen var bokad att gå på staden med "sonen". Det gick mycket bra. Hade kanske önskat ibland att x tog sig för lite mer. Det är bara att öppna munnen så brukar det mesta lösa sig.
Fast o andra sidan är jag kanske lite mer inne i det, eftersom man jobbar som man gör.... inte vet jag :D
Efter skjort och skärp köp o ett besök på apoteket kom det roliga.
Hämtning av ring. Den är så fin, men det är lite ovant. Vet inte om det ger otur med sig men jag går med den lite hemma, köpte en strl större än min förlovningsring o behöver nu känna om jag ska göra om någon av dom lr om det är bra som det är... Det är svårt, man är ju olika stor vid olika årstider, tider på dygnet osv..
Det löser nog sig det me ska vi se :D
Hemma igen hamnade vi alla tre i soffan, kände oss helt slut av att gå i typ 2 affärer, men vädret var ju inte direkt uppiggande så det gjorde väl sitt till.
Efter att vi försökt pigga upp oss med en kopp kaffe kom bror för att snygga till sitt hår inför kommande bröllop.
Hör o häpna... de blev kort. Men eftersom det skulle bli en överraskning hur frisyren ser ut fick jag inte ta kort.
Det var nog allt jag gjorde på min lördag för något mer roligt blev det inte.
 
Som jag skrev kom jag upp i tid i dag med. Hade hoppats på bra väder men tyvärr var inte vädergudarnar med oss från början.
Så jag o syster lämnade B hos mormor o drog oss mot skövde. Ska på bröllop på lördag... Jag vet, helt sanslöst. Det är min farbror. Kunde väl inte komma mer lägligt. :D
Fast o andra sidan, både vill ju ha med syster/faster.. det är inte var dag hon kommer till Swe från Canada...
Iaf i Skövde inhandla vi diverse saker man kan ha under kläder och det blev verkligen hur snyggt som helst.
Kommer säkerligen lägga upp kort på hela outfiten på lördag/söndag.
Smart som man är tigger man ju självklart lunch när man ändå besöker mamma på vägen hem :D man får inte vara dum.
 
Resten av dagen har det inte blivit mycket gjort på, fick klippt våran äng iaf. Efter många om o men..
 
 
Kvällen har avslutats med helgmat... o jag som skulle vara så redig... jaja nu när jag vet att klänningarna sitter som dom ska o vågen visar possitiva siffror känner jag inte lika mycket press..
Till maten hyrde vi Liza Marklunds- Livstid.
Se den om ni tycker om polis/ deckare.
Den var en riktigt "nagel- bitar"- film.
 
Tror det ska bli sängen nu, är ju ledig imorn men man vill ju inte förstöra en så här bra trend... att vakna i tid.
 
Kram Katrin

Kommentera

Publiceras ej